Kako opraviti nakup

Naročilo na spletni strani

V košarico naložite izbrane izdelke. Pred dokončanjem nakupa preverite vsebino košarice in vpisane podatke. Po zaključku nakupa boste po e-pošti prejeli sporočilo s podatki o pripravi vašega naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s pogoji poslovanja. 

Ponujamo več vrst plačila:

  • spletna aplikacija Paypal (online plačilo preko spletne strani www.paypal.com). Po potrditvi načina plačila ste preusmerjeni na Paypal strežnik, kjer sledite njihovim navodilom (navodila so v angleškem jeziku). Ko je plačilo v celoti izvedeno, gre vaše naročilo v obdelavo in dostavo.
  • s plačilno kartico (Mastercard, Visa). Plačilo s kreditno kartico je varovano s SSL certifikatom. Podatki, ki jih vnesete v za to predvidena polja so pri prenosu med spletno trgovino ter ponudnikom plačila s kreditno kartico šifrirani. Za več informacij o spletnem plačevanju s kreditno kartico se obrnite na izdajatelja.
  • s plačilom po predračunu Po emailu vam bomo poslali predračun in podatke za plačilo. Predračun je potrebno poravnati v roku 72 ur, sicer bo vaše naročilo preklicano. Če boste imeli pri plačilu kakršne koli težave, nam to prosimo sporočite na hello@cheekymonkey.si. V primeru rezervacije izdelkov je potrebno izdelke plačati po predračunu. 
  • s plačilom po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Naročilo poravnate z gotovino pri kurirju, ki vam bo dostavil paket. Paket dostavi dostavna služba Pošta Slovenije, provizija odkupnine se ne zaračuna.

Plačilo po povzetju Ta način plačila je na voljo samo strankam iz Slovenije in Hrvaške. Če se nahajate v katerikoli drugi državi, prosimo izberite drugo metodo plačila.

Valuta Vse cene izdelkov so končne in v evrih (€). Vanje je vključen 22% davek in so prikazane ob vsakem posameznem izdelku. Pridržujemo si pravico, da cene kadarkoli spremenimo. Stroški pošiljanja in drugi morebitni stroški, ki ob tem nastanejo, v prikazane cene izdelkov niso vključeni.

Davek in carina Vsako naročilo na naši spletni strani vsebuje 22% davek. Pri pošiljanju pošiljk izven EU nismo odgovorni za stroške, ki bi ob tem nastali. Strošek carine in vhodni davki so izključno odgovornost kupca.

Dostava Naročene izdelke vam bomo poslali v 1–5 delovnih dneh (razen če je v besedilu ob izdelku zapisano drugače). Običajno pošiljke potrebujejo 2–3 delovne dni, da prispejo na cilj, pri mednarodnih pošiljkah pa to lahko traja tudi dlje (7–10 delovnih dni). Pošiljamo s Pošto Slovenije in z dostavnimi podjetji GLS in DHL Express, kar je odvisno predvsem od velikosti in teže pošiljke. Priporočamo, da ste v času dostave doma, da boste pošiljko lahko prevzeli.

Vračilo in zamenjava Če s svojim nakupom niste zadovoljni, prosimo, da nam to sporočite čim prej, da bomo lahko ustregli vašim željam. Prosimo upoštevajte, da boste morali v primeru, da si premislite oziroma želite zamenjati izdelek, stroške vračila kriti sami ter da v primeru zamenjave izdelka kupec krije tudi strošek za pošiljanje novega izdelka. 

Izdelkov, ki ste jih poškodovali, žal ne moremo sprejeti, zato prosimo, da pred vračilom z izdelki rokujete lepo. Za vračilo izdelkov imate 14 dni časa od datuma, ko ste izdelek prejeli.

Vračilo plačila Najprej preverite svoj bančni račun, ali je bila kupnina povrnjena. Nato se obrnite na banko, saj lahko traja več dni, preden je vračilo vidno na bančni kartici. Če ste bili brez uspeha, nas kontaktirajte na hello@thecheekymonkey.com, kjer bomo naredili vse, kar je v naši moči, da nastalo težavo razrešimo.

Prosimo vas, da pred nakupom preberete tudi naše  Splošne pogoje poslovanja.

Nismo vaša vprašanja nismo odogovorili? Ne oklevajte in nam pišite na hello@thecheekymonkey.com. Z veseljem vam bomo priskočili na pomoč.

Naročilo preko emaila ali Facebook messengerja

Naročilo lahko oddate tudi preko emaila hello@thecheekymonkey.si ali preko messengerja na Facebooku. Pri tem nam sporočite ime izdelka, lahko nam pošljete tudi povezavo do izdelka. Z veseljem odgovorimo tudi na vsebinska vprašanja, če želite, pa vam bomo pomagali tudi pri končni izbiri artiklov.

Pri naročilu preko emaila ali Facebooka je možno le plačilo po povzetju ali po predračunu.

Več informacij na: plačilo po povzetju

Od vas bomo potrebovali naslednje podatke:

  • podatke o kupcu, naslov, številko telefona in elektronski naslov, da vam bomo lahko poslali obvestila o statusu naročila.
  • podatke za dostavo, kadar naslov za račun in dostavo nista enaka.